خیلی سخته دورت ظاهرا شلوغ باشه.اما وقتی میری تو بطنش میبینی تنهایی.
خیلی وقتا دلم میخواد با یکی حرف بزنم.اما کسی روندارم.:.-(
نوشته شده در سه شنبه دوازدهم اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 21:39 توسط مورچه ی دلتنگ|
مورچه ی من...ما را در سایت مورچه ی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 12:01
ما را در سایت مورچه ی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 12:01
ما را در سایت مورچه ی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 12:01
ما را در سایت مورچه ی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 12:01
ما را در سایت مورچه ی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 12:01
ما را در سایت مورچه ی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 12:01
ما را در سایت مورچه ی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 12:01
ما را در سایت مورچه ی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 12:01